Login or create new account.

By registering on joomprod.com, you will have immediate access to all our free products and to the public side of our support forum.

Enjoy our subscriptions.

Each of our subscriptions allow you to enjoy the private side of the support forum and all the update of our products for a period ranging from 3 months to 1 year.

Payment And immediate download.

After subscribing to one of our subscription, the products are immediately downloadable.

Login

Or Register
Accueil / forum / Public Forum / Main Forum / Presales / Questions avant achat

Support Availability Because we must sleep sometimes

Working days: Monday to Friday.
Reply time: Depending on the complexity of your support issue it's usually between a few hours to 48 hours.

Support is only guaranteed to paid subscribers

×

Notice

The forum is in read only mode.

×
End of Forum > Moving to ticket system (01 Jan 2014)

The forum is now in read-only mode.

To send us support request, please open a tickets > Support > Tickets Support

We have tested the ticket system during the last 3 months and we are sastified with it. So the forum is just for history now.

Questions avant achat

4 years 3 months ago #25997 by Chapodos
Bonjour,
Merci beaucoup.
J'ai déjà acheté l'AdsManager "bronze". J'espère pouvoir profiter bientôt de cette fonctionnalité.
Cordialement
4 years 3 months ago #26004 by loic
Bonjour,

Nous envoyons un mail à tout nos clients à la sortie d'une nouvelle version :)

Cordialement.
The following user(s) said Thank You: Chapodos
4 years 1 month ago #26656 by Chapodos

loic wrote: Bonjour,

La fonctionnalité est déjà codée et est actuellement en test, donc ça va aller assez vite, je ne peux simplement pas vous donner de date précise pour le moment.

Cordialement.


Avez-vous des nouvelles ?
Merci
4 years 1 month ago #26668 by loic
Bonjour,

La rentrée ayant eu lieu la sortie d'une nouvelle version ne va pas tarder :)

Nous sommes actuellement en train de modifier le fonctionnement du module gmap pour corriger pas mal de problème causé par les groupes de marqueurs.

Désolé pour l'attente.

Cordialement.
The following user(s) said Thank You: Chapodos
4 years 2 weeks ago #26834 by Chapodos
Malheureusement mon abonnement est arrivé à l'échéance aujourd'hui. Est-ce que je vais pouvoir profiter de cette fonctionnalité ?
4 years 1 week ago #26840 by loic
Bonjour,

Je prolonge votre abonnement, nous sommes très en retard sur la sorti de la prochaine version.

Cordialement.
The following user(s) said Thank You: Chapodos
Time to create page: 0.160 seconds
Powered by Kunena Forum