Login or create new account.

By registering on joomprod.com, you will have immediate access to all our free products and to the public side of our support forum.

Enjoy our subscriptions.

Each of our subscriptions allow you to enjoy the private side of the support forum and all the update of our products for a period ranging from 3 months to 1 year.

Payment And immediate download.

After subscribing to one of our subscription, the products are immediately downloadable.

Login

Or Register
Accueil / forum / International Section / German Community / Nach Update Probleme Anzeigenaufgabe

Support Availability Because we must sleep sometimes

Working days: Monday to Friday.
Reply time: Depending on the complexity of your support issue it's usually between a few hours to 48 hours.

Support is only guaranteed to paid subscribers

Notice

The forum is in read only mode.

End of Forum > Moving to ticket system (01 Jan 2014)

The forum is now in read-only mode.

To send us support request, please open a tickets > Support > Tickets Support

We have tested the ticket system during the last 3 months and we are sastified with it. So the forum is just for history now.

Nach Update Probleme Anzeigenaufgabe

5 years 10 months ago #16038 by Wakini
Hallo und erstmal vielen dank für die tolle Arbeit am Adsmanager. Möglicherweise werde ich bald eine premiumversion kaufen.

Aber erstmal zu meinem Problem: Als ich das letzte Update durchgeführt habe hatte ich Probleme bei der aufgabe einer Anzeige. Bei der Kategorienauswahl wurde mir nur das linke Fenster angezeigt und ich konnte keine Kategorien wählen. Bei der Auswahl der Bilder konnte ich kein Uploadbutton finden.

Also war die Anzeigenaufgabe nicht mehr möglich. Alles andere funktionierte. Habe die letzte Version Joomla 3.4.4 stable am laufen.

Habe auf die vorherige version Adsmanager zurück installiert und alles läuft.
5 years 10 months ago - 5 years 10 months ago #16039 by Wakini
Bin fündig geworden hier im Hauptforum. ich setze aber keinen link mehr dahin. Bin daraufhin als spammer gesperrt worden. Aber wer wissen will was da zu machen ist der soll den Post 15385 suchen.

Und wo wir mal dabei sind,. Es wäre doch schön wenn wir Deutschen auch in Deutsch hier diskutieren würden.
Es ist keine Schande schlecht englisch zu sprechen. Aber Joomlianer geben es nicht allzugern zu :-)

LG

Detlef
5 years 10 months ago #16065 by loic
Hello,

Please write your message is French or English.

Best regards.
5 years 10 months ago #16141 by Wakini
Hello and sorry,

what then a German forum ?

Best Regard
5 years 10 months ago #16155 by loic
Hello,

We made those categories in case some users from the same country want to help you in your language.
What you can do is write your message in German and in English :).

Best regards
5 years 10 months ago #16157 by Wakini
OK.
Best Regards
Moderators: madaweb
Time to create page: 0.409 seconds